Levering en Bestelling
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail met een track & trace link. Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk geleverd (voor 22:00 besteld, dezelfde dag verzonden). In uitzonderlijke gevallen kan de levering langer duren. Als je vragen hebt over de levering van jouw bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@moomies.nl.
Houd er rekening mee dat de levering van een bestelling langer kan duren indien er exclusieve acties zijn. Natuurlijk zullen wij altijd ons best doen om jouw pakket zo snel mogelijk te verzenden.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met info@moomies.nl. We helpen je graag met jouw bestelling!
Naar welke landen verstuurd Moomies?
Wij leveren (voorlopig) aan Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en de Verenigde Staten. Bekijk de levertijden en de verzendkosten in deze landen hier.
Retourneren
Is het mogelijk om mijn bestelling of een artikel te retourneren?
Ja, het is mogelijk om je bestelling of een artikel te retourneren. Zie voor meer informatie onze retour pagina hier.
Wat is de retourperiode?
Je hebt 30 dagen de tijd om jouw aankoop te retourneren. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 tot 10 dagen na ontvangst van je retour overgemaakt via de oorspronkelijke betaalmethode. Zie voor de retourvoorwaarden de retour pagina hier.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Vul het retourformulier in dat als afdruk bij je bestelling zit (of download het hier). De kosten voor het terugsturen van je pakket zijn voor eigen rekening. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 tot 10 dagen na ontvangst van je retour overgemaakt via de oorspronkelijke betaalmethode.
Wij raden je aan om de track & trace link te bewaren totdat het retourbedrag is terugbetaald. Helaas is het niet mogelijk om zoekgeraakte pakketten zonder track & trace link te vergoeden. Meerdere bestellingen kunnen samen worden geretourneerd, mits alle pakbonnen zijn bijgevoegd.
Maten en Pasvorm
Waar kan ik de juiste maat vinden?
Om erachter te komen welke maat jouw baby heeft, raden wij je aan onze maattabellen hier te bekijken. Als de maat tussen twee maten valt, raden wij je aan de grootste maat te kiezen.
Voor persoonlijk advies kun je altijd mailen naar info@moomies.nl. Wij helpen je graag bij het maken van een keuze.
Producten
Hoe zorg ik ervoor dat mijn kleding van Moomies de mooiste kwaliteit behoud?
De kleding van Moomies is gemaakt van verfijnde en zachte materialen. Over het algemeen raden wij aan om onze kleding op maximaal 30 graden te wassen en natuurlijk te laten drogen (niet in de droger). Gebruik geen bleekmiddel in het was proces. De kleding kan gestreken worden op een minimale warmte.
Mijn Moomies item is beschadigd, wat nu?
Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, kun je een e-mail sturen naar info@moomies.nl. Het is belangrijk om in deze e-mail een foto van het beschadigde artikel op te nemen, samen met het bestelnummer of aankoopbewijs.
Betaling
Wat zijn de mogelijke betaalmethoden?
Wij bieden een breed scala aan betaalmethoden. Moomies.nl biedt optimale veiligheid voor online betalingen door gebruik te maken van Adyen/Shopify Payments. Alle online betalingen verlopen via een beveiligde (SSL) verbinding.
Gift cards
Hoe kan ik mijn Moomies cadeaubon of kortingscode gebruiken?
Onze cadeaubonnen kunnen bij het afrekenen op onze website worden ingewisseld.
Kan ik mijn Moomies cadeaubon inwisselen voor geld?
Een cadeaubon van Moomies kan niet worden geretourneerd of worden ingeruild voor geld.
Hoe lang is mijn Moomies cadeaubon geldig?
De cadeaubonnen van Moomies zijn onbeperkt geldig.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik met een cadeaubon heb betaald?
Wanneer je een aankoop hebt gedaan met een kortingscode of cadeaubon, ontvang je een nieuwe code voor hetzelfde bedrag. Als er een extra betaling is gedaan voor de bestelling, ontvang je dit bedrag terug op je rekening.
Kun je niet vinden waar je naar op zoek bent?
Stuur ons een e-mail om ons te vertellen waar jij naar op zoek bent en iemand van Moomies neemt zo snel mogelijk contact met je op. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden (indien tot je beschikking).
Stuur een e-mail naar info@moomies.nl
Andere vragen? Neem contact met ons op.
Stuur een e-mail naar info@moomies.nl
Neem contact met ons op via onze contact pagina hier.